Sporo uwag powyżej ale;
odnośnie Kubory 7040N
Hamulce na 4 koła ,elektroniki tyle co w radiu ,zużycie paliwa zależne od tego co "na haku" i nogi operatora ale nie przeraża 3-6 l/ha w normalnej pracy ale spokojnie można to podwoić gdy ktoś lubi "jak ryczy"
Skręt bez BiSpeeda bardzo dobry z - jeszcze lepszyy /w rozstawie 5m wchodzi w następne międzyrzędzie - ale ryje jak dziki i pewnie w większości opryskiwaczy łamie zaczep przy pełnej beczce/.
Moc dostępna od samego dołu ,nie trzeba kręcić silnika w górne zakresy ,sam silnik z racji konieczności osiągnięcia Euro ileśtam tylko ustawieniem pompy ma spore rezerwy mocy "pogwarancyjnej".
Słowo o uciągu - z obciążnikami na przodzie /plus Tuz i PTO razem ok 750kg/ trudno go czymś zatrzymać .
W górzystym terenie trzeba będzie się przyzwyczaić do zaciągania hamulca ręcznego ,z racji braku mechanicznego poączenia silnik / skrzynia biegów nie da się go zostawić "na biegu" ani zapalić na zaciąg ,
Odnośnie cen - wiosną w Niemczech było sporo taniej niz u nas.