Jak w temacie - pytania do użytkowników, opinie o funkcjonalności, wyposażenie standardowe i opcja - ZAPRASZAM
Jak w temacie - pytania do użytkowników, opinie o funkcjonalności, wyposażenie standardowe i opcja - ZAPRASZAM
Mi w tym ciągniku nie podoba się wykonanie w kabinie i słaby widok na podnośnik z fotela. Ile wam palą Wasze Kuboty ? Pozdrawiam
No muszę przyznać że widok na podnośnik jest dopiero po otwarciu szyby :) (wina zbiornika na paliwo). Spalanie przy dominiaku 2000l, dalekie dojazdy polnymi drogami ok4,5l (myslę że te odległości robią swoje). wykonanie kwestia gustu ALE JAK PRZESTRONNIE ;)
adas1, 2015-01-12 12:52, napisał:
Spalanie przy dominiaku 2000l, dalekie dojazdy polnymi drogami ok4,5l (myslę że te odległości robią swoje).
Wydaje mi się, że akurat dojazdy polnymi drogami wpływają na niższą średnią spalania na godzinę. Wszak jedziesz na wyższym przełożeniu, niższych obrotach i bez załączonego WOM-u.
Ja mam dojazdu 10km i spalanie w opryskiwaczu 2000l srednio wychodzi 4,8l . A jeżeli wykonanie sie komuś nie podoba to w jakim mu się ciagniku się podoba??? Ja jestem bardz zadowolony cicho wygodnie , łatwo utrzymać czystkość.
4.5 spala na godzinę zegarową czy na godzinę na wyświetlaczu? po ilu godzinach robiłeś pomiar spalania ?
Maurycy11, 2015-01-12 16:49, napisał:
4.5 spala na godzinę zegarową czy na godzinę na wyświetlaczu? po ilu godzinach robiłeś pomiar spalania ?
Godzina zegarowa = godzina na wyświetlaczu. Przynajmniej w L5040 tak jest.
To powiem wam że nieźle wam pali NH 4030 z dojazdami wyrabia się w 3.5 litra na godzinę
4.5l na godz na wyświetlaczu - kilka razy liczyłem i tak wychodzi maksymalnie. Nie mam porównania jak w innych ciągnikach o podobnej mocy.
To był mój pierwszy sezon więc 1-1400obr (6,5km/h) w sezonie 2015; 2-1300obr (ok 8,5kmh). Zobacze jeszcze na jakim wałku.
A mi niepodoba sie to, że skrzynia biegów tak dziwnie żęzi jak sie jedzie na niskich obr. , a na szosie przy prędkości ok.30km/h zaczyna podskakiwać i balansować na oponach. U Was też tak macie? No i ta kiepska widoczność tylnych cięgiel utrudnia podczepianie. Reszta ok. ,mocy i uciągu nie brakuje.
Mam tuz i wom , a obciażniki mam na ramce i zakładałem tylko do wyrywania dzewek i do orki.
bardzo dużo pali ta Kubota, tym bardziej, że w sprzęcie z tak niskim zapotrzebowaniem na moc, NH wypada znacznie lepiej
Faktycznie dużo pali, ale to nie jest standardowe spalanie tego modelu. Te które znam i z którymi miałem do czynienia spalają mniej.
M7040n w kosiarce WĘGIERCE 3m. obroty 1300-1500 spalanie wyszło 4,2l/h. l5040 w Wulkanie 1500l. z kolumną 4x4 mokra wiosna spalanie 3l. zimą ze sprężarką i platformą praktycznie na wolnych obrotach spalanie 1,2l. DUŻO, bo stary MF 235 w tym zestawie tylko 0,5l.
Witam. Czy da sie jakoś jeszcze lepiej wyciszyc kabine w tym modelu? Prubował ktoś?
Kolego Bartko100 ,a gdzie taką mate moge nabyć? Myslisz że bedzie efekt pozytywny? Masz tak u siebie ?
Poszukaj na allegro.na pewno pomoże bo silnik trochę wyciszy. Spróboj sobie położyć kołdre jakaś na maskę i zobaczysz czy będzie ciszej
Mam kubotę od lutego 62 mth czyli po dotarciu spalanie średnie 3 l na 1 h ostatnie 20 mth chodził przy sadzarce nom stop przez 2 dni.Sadzarka zapuszczona po ramę 1000 obrotów pole mokre spalanie 2,3 l na 1 h i traktor idzie , żadnego kopania,kabina super ,cicho przestronie.
Po co te 1000 obrotów przy sadzarce??? nie prościej wyższy bieg wrzucic jak chcesz szybciej czy moze na małych obrotach sobie nie radziła??
To chyba najgłupsze pytanie zadałeś jakie mogłeś. jak wolne obroty są 700 albo 800 to tysiąc to okropnie dużę? jezdzij dłużej na wolnych obrotach a zywotność ciagnika bedzie na 100 lat. A nastepna rzecz że tak sobie dobrał prędkośc bo może na kolejnym biegu to by było już za szybko na wolnych. Niby forum jest do dyskusji ale niektórzy piszą bo lubią pukać te literki
Wieśc gminna niesie, że po przeregulowaniu ograniczników na pompie można pracować przy 150 obr/min. To jest dopiero oszczędność, a robota jak w niezniszczalnym Stalińcu.
Witam użytkowników M7040N. Mam pytanie, czy u was też sie tak trzęsie i drga kabina jak ciagnik jedzie po twardych nierównościach? Bo u mnie tak sie dzieje , nawet jak pryskam po sadzie to tez nieraz wpada w takie wibracje i jeszcze wtedy coś piszczy pod kabiną, jakby coś obcierało, i niemoge tego zlokalizować. Jak patrzyłem to kabina mocowana jest na takich gumowych poduszkach i nie jest dokręcona na ścisło tylko ma zostawione kilku mm. przerwy. To tak musi być? Denerwują mnie te drgania i to popiskiwanie. Czy mam to zgłosić na serwis? Prosze o wypowiedz użytkowników.
Witam serdecznie,zbiłem szybe w swojej kubocie 7040N i czekam na nową już 2 tygodnie w serwisie Aldo z Myszyńca.Czy to faktycznie tak długo trzeba czekać,czy lecą sobie w kulki?
Do wszystkich użytkowników Kuboty M7040. W 2016r kupiłem nową KUBOTĘ M7040 i jestem rozczarowany moja KUBOTA w przedziale prędkości ok.28- 32 km/h zaczyna podskakiwac i balansowac na oponach.Diler od którego kupiłem zapewniał mnie że to minie - bo nowe twarde opony. Po pewnym czasie zglosilem ten problem ponownie - odpowiedziano że trzeba się pobawić ciśnieniem w oponach i obciążnikami ale to nic nie pomaga . Kubota dalej podskakuje jest to bardzo denerwujące. A jak koledzy jest u was . Czy był też taki problem i jak go rozwiązał wasz Diler. Prosze o podpowiedz bo nie długo kończy się gwarancja .
To jest sadownik, z niektórymi rzeczami trzeba się pogodzić. Ale w twoim przypadku dociążyć przód ile się da i zmniejszyć ciśnienie.
Witam dzięki za odp.
Kolego jest już 500 kg z przodu i mniej powietrza i dalej skacze. Ale dlaczego tylko w przedziale 28-32 km/h. Też tak masz ?
TZN że sadownik to musi podskakiwać, tylko dlaczego w przedziale danej prędkości. Przecież to nie żelaźniak tylko nowy japoński sadownik. Jezeli ktoś poradził sobie z tym problemem to opiszcie dokladnie jak.
gabi12345, 2018-01-21 10:17, napisał:
TZN że sadownik to musi podskakiwać, tylko dlaczego w przedziale danej prędkości. Przecież to nie żelaźniak tylko nowy japoński sadownik. Jezeli ktoś poradził sobie z tym problemem to opiszcie dokladnie jak.
F 75 też podskakuje. Chyba tak ma być
Wiem że nie wszystkie Kuboty podskakują .Na targach rozmawiałem z przedstawicielem z POLASD GRÓJEC i powiedział , że zna problem podskakiwania Kuboty M7040n i tak być nie powinno, ale nie wszyscy to reklamują, niektórzy uważają że tak ma być.Powiedział że czasami pomagało zamiana kół tylnich z jednej kuboty do drugiej. Moim zdaniem ciągnik za 160 tyś. - i podskakuje ? . Jak każdy zacznie reklamować tą usterkę, wadę to dileży podejdą do tematu poważnie a nie spychologia:
- zdejmij obiązniki
-zalóż obciażniki
- powietrza więcej a może mniej
Ciekawy jestem czy w Japoni też tak robią- myśle że nie .
Użytkownicy Kuboty M7040n prosze o opinie na ten temat.
Problemem jest jakość opon stosowanych w Kubotach. Ja u siebie rozwiązałem problem przez wymianę wszystkich opon na szersze Continentale. Możliwe, że do tych ciągników zakładane są opony różnych producentów i występowanie problemu uzależnione jest od producenta opon. U mnie fabrycznie były założone Firestone'y, nie dało się na tym jeździć, przyczepność tragiczna i do tego podskakiwanie. Po wymianie opon problem nie występuje. Minus to koszt wymiany. Żeby ten ciągnik miał tylko takie problemy ;)
DO VURA 1980 Kolego dzięki za info ,napisz coś więcej : czy też podskakiwała Kubota w przedziale danej prędkości , czy przed wymianą opon robileś jakieś zabiegi, jak podchodzil diler do tematu usunięcia na gwarancji z tego co piszesz to koszty poniosłes sam. Z tego co wiem teraz montują Klebera i też sa poważne problemy .Myśle , że tak jak piszesz problem jest w oponach kołach nie wieże w to , że w Japoni podczas sprawdzania tak podskakują a oni wysyłaja ciągniki na Europę. Kuboty do Europy przychodzą bez kół i to jest problem, tu zakładaja Europejskie felgi , opony i Kubota podskakuje. Jeżeli niektorzy uważają że to normalne bo to sadownik to są w błedzie i niech szybko od tego myslenia odejdą i reklamują jak jeszcze mogą. Przecież C-330 , MF 255 nie skaczą - chyba że protektor jest wyząbkowany albo łozyska w zwolnicach wyrobione to cię wytrzęsie .
W mojej Kubocie nic takiego nie było,mam opony Kleber od nowości,felgi są Pronaru.Kupiony w 2015 ale ogrzewanie przestało działać.
Witam W mojej 7040n na oponach Klebera 380 tyl 280 przod takiego problemu podskakiwania nie ma za to jadąc po nie równosciach bardzo trzęsie przodem cisnienie 0,8 z przodu i trzęsie po dołkach bardziej jak c 360 itp .
zdejmijcie obciążniki z przodu i poeksperymentować ciśnieniem, poprawa będzie. Nie porównój do 360 bo to inny rozstaw osi i inna szeokość
kolego Bartko 100 napisz konkretnie ile obciążenia i ile ciścnienia., bardziej tyl cz przód. Ja mysle że jest tu problem z felgami - są to felgi PRONARA a tolerancja bicia to 5% jest to bardzo dużo tak maja podpisana umowę.
gabi12345, 2018-01-30 07:48, napisał:
kolego Bartko 100 napisz konkretnie ile obciążenia i ile ciścnienia., bardziej tyl cz przód. Ja mysle że jest tu problem z felgami - są to felgi PRONARA a tolerancja bicia to 5% jest to bardzo dużo tak maja podpisana umowę.
Podnies ciągnik do góry, włącz 4x4 i będziesz widział czy koła mają bicie.
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl