Czy skuteczne jest lanie depresatora, do letniego oleju napędowego, w ciagnikach z nowoczesnych systemach wtrysku ? Chodzi mi czy nie macie z tym jakichś problemów z układem wtryskowym w mrozy ? Mam na myśli silniki Lombardini, i inne tego typu.
Czy skuteczne jest lanie depresatora, do letniego oleju napędowego, w ciagnikach z nowoczesnych systemach wtrysku ? Chodzi mi czy nie macie z tym jakichś problemów z układem wtryskowym w mrozy ? Mam na myśli silniki Lombardini, i inne tego typu.
A uchowaj Boże dodawać tego do silników z systemem CR.Jest to preparat na bazie kwasu co powoduje utlenianie przewodów i wtryskiwaczy.Pompa wysokiego ciśnienia w CR nie ma smarowania innego poza paliwem które spręża co
powoduje grzanie się paliwa do wysokiej temperatury i jeśli jest ono zbyt suche lub zanieczyszczone zatarcie murowane.
W moim silniku Lombardini ( 36 km.) chyba nie ma systemu Coman Rail, zaś jest to chyba system z pompowtryskami. Choć mam pompe wtryskową. Rozumiem że mimo to nic nie trzeba dolewać do paliwa.
Dopóki paliwo się nie skrystalizuje nie ma sensu czegokolwiek dolewać. Kiedyś miałem taki problem w baku to mechanik zalecił albo 1 litr na 50 l ruskiego spirytusu który jest dostępny na okolicznym targowisku albo 1 l benzyny na 50l.
tak jak kolego piszesz dolac spirytusu lub benzyny i mozna wlac troche mixolu zeby bylo lepsze smarowanie
ON jest przygotowany do sezonu i spadku do wartosci ujemnych ,w swoim składzie zawiera dodatki , wystarczy zatankować paliwo dedykowane do pory roku,a spirytus zostawcie na dezynfekcje sekatorów.
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl