Witam, jestem zaintetesowanym tym modelem, moze ktos posiada taki sprzęt lub wie wiele konkretnych rzeczy , chodzi mi o model 50, 55konny wiekszy mi nie potrzebny. Dziekuje za wypowiedzi
Witam, jestem zaintetesowanym tym modelem, moze ktos posiada taki sprzęt lub wie wiele konkretnych rzeczy , chodzi mi o model 50, 55konny wiekszy mi nie potrzebny. Dziekuje za wypowiedzi
Mnie interesuje jaka jest minimalna szerokość z oponami 280/70R16 i 360/70R24.
Troktor ztyłu ma 140cm a z przodu 142cm na kołach 360/70x24 pomiary wykonane w grójcu u dilera na małych kołach będzie bardzo niski i ze 4cm węższy.Maszyna no oko pierwsza klasa.
Dziękuję za konkretną odpowiedź . Wymiary do zaakceptowania. Ciekawe czy promień skrętu przy tych kołach też 3,4m .A Polska kabina ma też swoje zalety, np:tanie szyby Ja jeszcze nie widziałem tego ciagniczka z kabiną, może dlatego ,że mieszkam w rejonie rolniczym. Foto mile widziane.
Nie słyszaem o POLSKIEJ kabinie do tego modelu. W kraju jest kilka prototypów tego traktoru ja wiem o jednym i nic o nim nie wiadomo.Ja po jezdzie próbnej zamówiłem go w styczniu i czekam na "nispodzianke"diler tak naprawde niewie co zamawiał.Randka w ciemno?
Kabina zapewne będzie dorabiana,tak jak ma to miejsce z modelem TD4020F. Tylko traktorek zacznie się dobrze sprzdawać ,a parametry ma OK ,więc pewnie będzie . Wagowo taki pomiędzy T3040 a T4.65V . A Kolego cena jest tajemnicą , czy możesz podać jaka moc i cena.
Cena modelu T3.55F 98000 brutto z tuzem z polagry 105000brutto .Cena jak dla mnie atrakcyjna w porównaniu z modelem T3000 czy blizniakami landini, mckornik za te trzeba zapłacić podobną kase a sa raczej delikatne według T3F (Traktory bez kabiny)
To tak jak TD4020F i rolnicze TD też są Tureckie. Mieszkam niedaleko Płońska i przejeżdżam obok placu Pol-agry i widzę jak ładują kombajny na naczepy z tureckimi rejestrajami . Wiem też ,że Turcy przywożą do Płońska i nie tylko ciągniki. Cena ok,ciekawe ile będzie kosztowała kabina jak zaczną dorabiać. Do TD4020F właśnie tam zakładają kabinki.Tylko nie wiem kto produkuje te kabiny.
Nie ukrywam że też zainteresował mnie ten niewielki NH, ale nie wiele mozna informacji o nim jeszcze znaleść, aktualnie próbowałem go namierzyć u jakiegoś dealera, ale ten z grojca juz u kogoś pracuje a następny ma termin realizacji na październik 2015, wiec fizycznie bedzie go ciezko aktualnie zobaczyć, dane techniczne oczywiście dostępne i obiecujące ale tak z folderu to sie chyba sie nie zdecyduje.
mam mała prośbę, jeżeli jest na forum szczęśliwy posiadacz (lub ktoś kto skrupulatniej oglądał go na targach), chciałbym sie dowiedzieć jakie funkcje ma wyświetlacz, czy jest w nim prędkościomierz(km/h), a moze obroty WOM ( ale to chyba poborze życzenia)
p.s. Co do kabiny to robią juz ja Niemcy (lohman bodajże, 23 tys netto) a Polacy juz nad nią pracują (firma polagra, tak mi dealer mówił)
pozdrawiam
kolego gibbi a mógłbys napisac obszerną opinie o tym ciągniku? wszyscy bedziemy bardzo wdzieczni;)
Witam
przesylam zdjecia nh t3.55f wraz z kabiną Lochmann
jesli chciałby go ktos obejrzeć na żywo to nie ma problemu
Zwęzić się nieda . Ja mam tylko 50 mg silnik w miare oszczedny raczej wolno obrotowy zwykła pompa wtryskowa bez udziwnien w lekkich pracach obroty od 1000 do 1500 obroty jalowe 600.Mało zwrotny wałek taki sam jak w t4 sterowany hydraulicznie brak zegara obrotów womu i predkosci. bigi wchodza ok sprytna dzwignia ,dzwignia podnosnika za krótka.Małe wibracje jak na 3 cylindrowy motor dobra widocznosc z siedzenia ,mocny podnosnik przeswit jest ok przy naprawde niskiej wysokosci całej maszyny , brak jakiej kolwiek uciązliwej elektroniki.Wydaje sie ze traktor jest godny uwagi.Pozdrawiam
gibbi, 2015-05-27 12:31, napisał:
Zwęzić się nieda . Ja mam tylko 50 mg silnik w miare oszczedny raczej wolno obrotowy zwykła pompa wtryskowa bez udziwnien w lekkich pracach obroty od 1000 do 1500 obroty jalowe 600.Mało zwrotny wałek taki sam jak w t4 sterowany hydraulicznie brak zegara obrotów womu i predkosci. bigi wchodza ok sprytna dzwignia ,dzwignia podnosnika za krótka.Małe wibracje jak na 3 cylindrowy motor dobra widocznosc z siedzenia ,mocny podnosnik przeswit jest ok przy naprawde niskiej wysokosci całej maszyny , brak jakiej kolwiek uciązliwej elektroniki.Wydaje sie ze traktor jest godny uwagi.Pozdrawiam
Dzięki za odpowiedz, niestety co do zegara potwierdziłeś moje watpliwości, zaskoczyło mnie tylko stwierdzenie "mało zwrotny" we wszystkich materiałach NH chwali sie promieniem skrętu, a tu słyszę że praktyka wypada już gorzej, czy mógłbyś porównać zwrotność do jakiejś konkurencji ( moze jest to w jakiś sposób regulowane)?
pozdrawiam
kabina napewno lochmana? bo dość mocno przypomina te polskie zakładane w mistralach
Ten lochman to co to za jeden to ten od opryskiwaczy jak ten sam to będzie drogo za przeciętna jakość
ile teraz kosztuje brutto ten T3F ?? I czy to jest cena z kabiną czy bez???
Tak jak przypuszczałem ,Pol-Agra już zrobiła kabinę do t3f , właśnie przechodzi badania homologacyjne.
Możę ktoś posiada ten otot model i podzielił by sie opinią ;) na pierwszy rzut oka niczego sobie ciagnik taka kunote l 5040 by rozwalił>;)
też mi się tak wydaje, spora masa, szerokość do przeżycia, jedyny chyba z ciągników poniżej 60KM może mieć szybką skrzynie 40km/h, ciągniki NH z reguły są ciche więc nie powinno być głośno w kabinie pomimo polskiej kabiny, ciekaw jestem tych silników NH 3 cylindrowych S8000, bo nie kojarze ich z innych modeli
stał się ktoś może szczęśliwym posiadaczem tego ciągnika i podzieli się opinią i może ceną?
Odkopię temat posiada ktoś wersję 50km teraz 55 wyszły ze sprzedaży z uwagi na nowe normy spalin. Czy różnią się te ciągniki od siebie osprzętem silnika, czy może wystarczy go podkręcić na pompie lub oprogrogramowaniem jeśli jest komputer sterujący?
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl