Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
2019_A_Delfin_promocja
2019_BASF_Sercadis
CIĄGNIKI SADOWNICZE: Massey Ferguson

Mf 255 predkosc 40 km na godzine

sadprestiz
dołączył: 24.01.2017 16:19 wiadomości: 10
#42116
04.03.2017 19:38
sadprestiz

Witam zmienial ktos wałek 1 stopnia odbioru mocy i koło na takie z wieksza iloscia zebów aby traktor byl szybszy ? Wim ze za granica sa dostepne takie zestawy . W niektorych mf 135 maja orginalnie takie szybkie skrzynie. ktos cos wie ?

cytuj
przedziorek
dołączył: 08.05.2015 14:27 wiadomości: 485
#42117
04.03.2017 19:56
przedziorek

moze nic nie wniose do tematu takze przepraszam ale spytam kolego: po co ci to? az takie odleglosci masz do pola ze potrzebujesz szybciej docierac? 

cytuj
wania1234
dołączył: 17.08.2008 19:05 wiadomości: 458
#42127
05.03.2017 08:20
wania1234

135 jest bliźniaczy do 235 a nie 255, więc nie wiem czy to i tam spełni swoje zadanie

cytuj
konto usunięte
#42160
05.03.2017 18:26

Mf 135 i pochodne jest szybki ale w wersji sadowniczej ale tylko na tzw szerokim moście gdzie są dodatkowe zwolnice natomiast zwykły MF 135 i sadowniczy na wąskim moście ma taką samą prędkość jak mf 235 czy ursus 2812

cytuj
konto usunięte
#42161
05.03.2017 18:27

Zwykłe rolnicze mf 135 też czasami jeżdzą po 40km h ale tylko wtedy gdy jest skrzynia z przyśpieszaczem tzw Multi Power

cytuj
sadprestiz
dołączył: 24.01.2017 16:19 wiadomości: 10
#42162
05.03.2017 18:54
sadprestiz

Wiem ten multi power rózni sie tylko wałkiem 1 stopnia odbioru mocy i kołem zembatym liczba zebów i srednica wystarczy to wymienic i nasze ursusy czy tez mf 255 beda smigac . Ja mam daleko sady i dojazdy sa uciazliwe dlatego mnie to zainteresowalo        http://schlepper-teile.de/de/traktorteile/getriebe/index.pmode?detailid=4029

http://histoparts.com/en/webshop/tractor-parts-by-brand/massey-ferguson-135/rear-end-wheels-and-brakes/product___2672-135223___high-speed-range-massey-ferguson-135-50-kmh.html

cytuj
konto usunięte
#42165
05.03.2017 19:18

Tylko może siła traktora sie osłabi na rzecz wiekszej prędkości

cytuj
sadprestiz
dołączył: 24.01.2017 16:19 wiadomości: 10
#42166
05.03.2017 19:24
sadprestiz

Moc napewno spadnie na wyzszych biegach zkoro predkosc sie podwoi. Ale nie musowo jezdzic na 4 mozna na 3 lub 2. Interesuje mnie czy ktos zakładał taki zestaw jak podałem w linkach ? http://histoparts.com/en/webshop/tractor-parts-by-brand/massey-ferguson-135/rear-end-wheels-and-brakes/product___2672-135223___high-speed-range-massey-ferguson-135-50-kmh.html

Jak to sie sprawuje i czy mozna kupic w Polsce taki zestaw ?

cytuj
wania1234
dołączył: 17.08.2008 19:05 wiadomości: 458
#42178
05.03.2017 22:27
wania1234

jeździłem Mf 135 ze skrzynią multipower, jechał maks 28km/h a nie 40km/h, sprawdzałem GPSem

cytuj
Jarkoski
dołączył: 01.06.2007 17:12 wiadomości: 21
#42182
06.03.2017 08:08
Jarkoski

Panowie , podsumowując, prędkosć około 40km/h można uzyskać w mf 235,ursusach 2812 ,2802, 3502 ,4502, i pochodnych bez zwolnic zakładająć wałek atakujący i tzw. talerz od mf 255, U3512.Nasuwa się tylko pytanie czy jest jakiś sens to robić.Przy 255 nie da się zwiększyć predkości. Pozdrawiam.

cytuj
sadprestiz
dołączył: 24.01.2017 16:19 wiadomości: 10
#42185
06.03.2017 10:05
sadprestiz

135 bez zwolnic to na zwykłej skrzyni leci 28-30 km zalezy od opon. Mam rozpiske predkosci ze zwolnicami leca 25 km ale czy nie da sie zwiekszyc predkosci tego nie wiem na logike powinno sie dac zakładajac wałek z 26 tu jest opisany cały temat http://www.agrofoto.pl/forum/topic/83931-mf-135-50kmh/

cytuj
konto usunięte
#42200
06.03.2017 19:55
wania1234, 2017-03-05 22:27, napisał:

jeździłem Mf 135 ze skrzynią multipower, jechał maks 28km/h a nie 40km/h, sprawdzałem GPSem

Głupoty gadasz mój 135 ze zwykła skrzynią 4 biegową idzie 28km przy 2400 obr bo sprawdzałem dokładnie według nawigacji

cytuj
wania1234
dołączył: 17.08.2008 19:05 wiadomości: 458
#42210
07.03.2017 02:45
wania1234

Mi chodzi o wersje rolniczą, sprawdzałem to bo czytałem opinie jak to on nie szybki na skrzyni multi power, ale się zawiodłem

http://www.tractordata.com/farm-tractors/000/7/4/743-massey-ferguson-135-speeds3.jpg

tu macie rozpiskę więc nie piszcie cudów o 40km/h, mój był wolniejszy bo był może na pompie udrutowany albo coś, to są ciągniki prawie 50 letnie więc różnie rzeczy się mogły w tym czasie wydarzyć

cytuj
sadprestiz
dołączył: 24.01.2017 16:19 wiadomości: 10
#43403
06.04.2017 08:12
sadprestiz

udalo sie mf 255 zwiekszona predkosc do 40 km na h . Chyba jedyny w Polsce  

cytuj
wania1234
dołączył: 17.08.2008 19:05 wiadomości: 458
#43407
06.04.2017 09:53
wania1234

to typowy MF255? podzielisz się kolego jak to zrobiłeś, jak się jeździ nie buja? ja c360 przy ok 35km/h i 1,5m szerokości było ok.

cytuj
karolkarolkarol
dołączył: 23.04.2016 11:41 wiadomości: 205
#43414
06.04.2017 13:18
karolkarolkarol

Na igrit ogłoszenie 

treść ogłoszenia: Ursus 3512 mf 255 predkosc 48 km/h Sprzedam komplet do przerobki zwiekszajacej predkosc ciagnika ursus 3512, mf 255, mf 135,148,152.

cytuj
sadprestiz
dołączył: 24.01.2017 16:19 wiadomości: 10
#43447
07.04.2017 08:58
sadprestiz

Narazie jeszcze malo testowalem bo musze pomalowac go. Wymienilem walek sprzeglowy 1 stopnia i kolo stalego zazebienia na takie z ursusa rolniczego z szybkiej skrzyni. Model 6014 czy cos podobnego. Dokladnie nie wiem. Bo dobierane czesci. Mozna tez zwiekszyc predkosc ale juz mniej yroche zakladajac walek i kolo z 4512 z szybkiej skrzyni. Ogolnie narazie jest git. Moj jest zwezony do 120 cm to troche buja na boki ale w new holandzie 65 v buja jeszcze bardziej przy 40 km na h wiec jestem mega zadowolony. Zwlaszcza ze te maseye 255 maja dobre hamulce .  To jezdzi jak ferrari i hamuje jak bugatti  . Ja bylem pelen obaw czy nie bedzie za szybki ale wyszlo super. A i moj ma 52 km bo ma pompe wtryskowa ta co daje najwiecej paliwa.  Balem sie ze nie bedzie mozna ruszyc z 1 ale rusza elegancko. Szkoda ze ursus nie robil takich sprzetow orginalnie. 

cytuj
duch22pl
dołączył: 04.05.2010 23:34 wiadomości: 5
#45508
18.05.2017 12:31
duch22pl

Kolego, jakie masz teraz predkosci na poszczegolnych biegach. Jakim biegiem pryskasz tym mf?

cytuj
2019_Yara_po_kwitnieniu

Ostatnio na forum

instagram