Który ciągnik lepszy w najlepszym wyposażeniu i dlaczego. A może jakaś inna maszyna tak do 220 tys netto
Który ciągnik lepszy w najlepszym wyposażeniu i dlaczego. A może jakaś inna maszyna tak do 220 tys netto
dwa zupełnie inne ciągniki, oba nie warte takich pieniędzy, jak już tyle chcesz wydac to może na fendta by ci starczyło?
Za taką cena wybrałbym Deutza 3 cylindrowego 82km,napewno mniej pali niz Class,do tego 45 biegow do przodu i do tylu 2 polbiegi zmieniane pod obciazeniem i walki 540/750/1000 wszystkie razem.
pisałem to już w temacie o deutzach, sporo oglądałem używanych ciągników m.in Same Goldena z silnikiem 3 cylindrowym SDF i Deutza agrocompacta silnikiem SDF 4 cylindrowym, oba miały przypadkiem troche ponad 8 tys mtg, przy jednym sprzedający powiedział że jeszcze nie zdążył przekręcić licznika, bo z takim przebiegim to ciężko sprzedać, oba były w podobnym stanie czyli kwalifikowały sie do kapitalnego, nie miały siły przyspieszać na najwyższym biegu, tego samego dnia oglądałem NH TN65F z silnikiem iveco z poodbnym przebiegiem, który był o niebo w lepszej kondycji, widziałem NH TN bez kapitalnego z przebiegiem ponad 12 tys mtg, silniki iveco są montowane też w Claasach, reasumując aktualne silniki SDF mają nie wiele wspólnego z trwałości dawnego deutza i ustepują trwałością silnikom iveco i perkinsom i pewnie Sisu także
a mi najlepiej podoba się teraz jd 5075 gn cena od 165 tys zł brutto i w góre ogólnie silnik FPT czyli taki jak NH,Claas czy Carraro ale w kabinie bajer, dużo miejsca wszystko proste bardzo mało kabli a jak sie chce z bajerami to też może być i cena ponad 200-230 tys brutto
Przy takim budżecie to można kombinować do woli . Pomijając markę ,zwróciłbym uwagę na moc i wyposażenie . Min 90KM , Wałek 540/540E i 1000. ,przedni tuz +wom i rozbudowana hydraulika ,największa wydajność pompy + jak najwięcej wyjść .Co do marki to moje osobiste preferencje zwrócone są w kierunku NH/CASE czyli ze względu na silniki FPT w tym wypadku wybieram Nexosa lub odpowiednik oprócz MF.
nie oglądałem go, ale z tego co słyszę, to do Classa i Carraro różni go tylko maska, w kabinie to samo, a jest najdroższy z tek trójki, ja bym się ceną w tym wypadku kierował
koledzy cały czas analizuje ten temat i czy Jd czy claas czy carraro to cena niemal identyczna tylko manipulacja dilerów ogromna np. w Jd za tylną wycieraczke dopłata 1 tys zł przednie błotniki 1800 zł natomiast claas najtańszy ten 72 km jeśli sie chce 75 km to już 5 tys więcej i cena się równa carraro niby taki tani a kolega płacił 155 brutto w ubogiej wersji a serwis wiadomo chyba z jeden w polsce i w lubelskim gość sprzedaje używane traktory i ma nowe carraro ale podobno w razie awari to nie znamy sie i już albo traktor zabiera naprawiać na długi czas
kwiatsad, 2016-03-13 11:29, napisał:
Przy takim budżecie to można kombinować do woli . Pomijając markę ,zwróciłbym uwagę na moc i wyposażenie . Min 90KM , Wałek 540/540E i 1000. ,przedni tuz +wom i rozbudowana hydraulika ,największa wydajność pompy + jak najwięcej wyjść .Co do marki to moje osobiste preferencje zwrócone są w kierunku NH/CASE czyli ze względu na silniki FPT w tym wypadku wybieram Nexosa lub odpowiednik oprócz MF.
Dlaczego odrzucasz Massey Ferguson? Jestem bardzo ciekaw jak uargumentujesz. Dużo znajomych ma i bardzo chwalą, brak awarii, jedynie części i serwis drogi to może duży minus:)
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl