Witam wszystkich . Mam pytanie ,ile skrzynek można włożyć do Ducato maxi L4 :4,07 m długość paki , a ile do maxi L3: 3,7m , przy załadunku po 5 w słupku . Generalnie proszę o opinie na temat Ducato i pochodnych. 2,3 czy 3.0 ?
Witam wszystkich . Mam pytanie ,ile skrzynek można włożyć do Ducato maxi L4 :4,07 m długość paki , a ile do maxi L3: 3,7m , przy załadunku po 5 w słupku . Generalnie proszę o opinie na temat Ducato i pochodnych. 2,3 czy 3.0 ?
Witam
Ogólnie ducato na tle innych dostawczaków prócz mastera nie ma sobie równych.Zdecydowanie silnik 2.3 iveco oszczedny i nie do zdarcia prosty bez pompowtryskiwaczy tak jak w silnikach 2.2 hdi. Oczywiscie na pasku rozrządu może to i problem bo trzeba wymieniac ale na szczęście jest bezkolizyjny.No i przede wszystkim brak korozji .Ogolnie mozna pisać tak cały dzień o wadach i zaletach.Ale wszystko zależy na co się trafi.
A no i L4 ma 3.7 a L5 4.01
Ducato ma szerokość paki 183 cm, ładnie wchodzi 3 skrzynki 60 cm, ale wysoko nie da się tak ułożyć, do połowy wysokośći paki. Ogólnie paki w L3 jest dużo, można naładować więcej niż norma przewiduje :).
ja posiadam akurat bliźniaka czyli boksera L3. z z 2012 roku z silnikiem 3 Litry 180 KM. i powiem że jest zajebiście mocny a przy tym spalanie bardzo przyzwoite bo średnie spalanie 9.5 litra/100km.. w L3 ustawisz 22 supki po ja w niego ładuje spokojnie do 140 skrzynek. i leci z tym leciutko. na trasie jak 6 włączysz to pod żadną górke nie redukuje idzie równo. przedtem miałem sprintera w cdi. porównując z nim bokser o niebo lebszy - bardziej ładowny bo kanciaty. na trasie super sie nim lata bo jak osobówka nie buja na boki pod towarem nie siada... na wzmocnionym zawieszeniu na pusto troche twardy ale to kwestia przyzwyczajenia. ciągnie na przodem wiec zimą sie dobrze jeździ. minus to skret po przesiadce z sprinta musiałem sie przyzwyczaić że ma słabszy. generalni drugi raz bym sie nie zastanawiał i brał w ciemno. a jak ma wozić ciężkie towary to tylko 3 litry - jest moc...... na L 4 to sie na chodzisz a pełnych wiecej chyba niż w L3 nie włożysz - chyba że po sam dach.. pustych to napewno wiecej wejdzie... wożąc na paletach terz nie wejdzie jedna wiecej... moim zdaniem L4 fajnie sie prezentuje ale zgrabniejszy L3 i podobnie pakowny....
a co do ustawności to w porównaniu do nowych sprinterów to jest bardzo ustawny bo te to dopiero sie schodzą ku górze... a dukato jak cegła prostokontny ale bardzo ustawny
Dziękuję za konkrety . A te 22 słupki to trzeba jakoś mocno upychać , czy jest troszkę luzu pomiędzy skrzynkami ? Bo ja potrzebuję czsem wyjąć daną odmianę nie ruszając innej stojącej obok .Taka rozwózka po sklepikach ...
Ja niedawno kupiłem boxera L3H2 długość paki 3,7 ( przesidka z lublina ). W tej długości na końcu nie zsotaje nic miejsca, więc jak kupisz L4 to więcej skrzynek nie wejdzie, bo skrzynka ma 40 cm szerokości. Do pięciu w górę nie ma problemu będzie luźno, jest problem przy słupku środkowym tam po szerokości ustawiam 6 w górę max, jeśłi ustawiałbyś po długości to sporo miejsca zostaje na bokach. Ja ładuję 120 skrzynek auto w ogóle nie odczuwa ciężaru, nic nie buja można sobie jechać 120 km/h bez problemu. Moje auto ma webasto i skłądane łóżko - zajebista sprawa :)
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl