Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
2019_Arysta_Plantivax_2_lato

Profil użytkownika: sadpo16

user name
Imię i nazwisko:
kamil Jagielińsk
Login:
sadpo16
Kiedy dołączył do portalu:
19.11.2015 16:07
Liczba wpisów na forum:
9
pokaż wszystkie wpisy na forum tego użytkownika
Liczba komentarzy:
17
pokaż wszystkie komentarze tego użytkownika
Pomocne posty na forum:
0
Opublikowane bzdury na forum:
0
Wyświetleń profilu:
1800

Ostatnie posty użytkownika

Niskie CO2 i O2 w ULO 23.11.2018 23:31

Jakie macie stężenie CO2 i O2 w ULO ? Czy niski tlen 0,2% nie zaszkodzi? 

stawki za rwanie truskawki 12.06.2017 12:19

Słyszałem ze nawet 4 od kobialki płacą 

Ceny jabłek eksportowych 2017 22.03.2017 23:23

Witam, jakie u was ceny jabłek na eksport ?

Cena truskawki 2016 03.05.2016 17:44

Mysle ze tak 2-3 zl za kg powinno być w porywach do 4zl xd

Massey Ferguson 3625 F 26.04.2016 23:22

Df

Ostatnie komentarze użytkownika

Kto zbierze truskawki ? 29.05.2016 21:49
Jaka jest aktualnie cena truskawki? Obiło mi sie o uszy 7/8 zl
Chłodnie pełne jabłek a ceny coraz niższe ! 18.02.2016 19:22
Jablek z chłodni i przechowalń nie brakuje. U mnie sąsiad ma jeszcze ok 100 ton na przechowalni
Ceny jabłek wzrosną w 2016 roku!? 21.12.2015 00:10
Artykuł pewnie opracował Wróżbita Maciej xd
2019_Yara_po_kwitnieniu

Ostatnio na forum

instagram