Witam wszystkich, chciałem zapytać innych właścicieli Kuboty o obsługę punktów smarnych głównie na przodzie ciągnika tj. zwrotnice itd., tych miejsc smarnych jest kilka z przodu. Na pierwszym przegladzie po 60 mth pan z Kuboty ładnie wszystko przesmarował. Teraz ciągnik ma 136 mth więc czas na kolejne smarowanie .Niestety, kiedy próbuję nabić tam smaru,  to smar rozchodzi się na boki zamiast przechodzić do srodka i na wylot. Dodam że w drugim ciągniku Wladimirec smaruje się normalnie. Także smarownica jest ok. Czy mieliście podobne problemy z tym? Drugą sprawą  jest  to , że podczas szybkiej jazdy szosowej na 4 biegu trudno jest utrzymać prosty tor jazdy,  tak znosi na lewą lub prawą stronę,kierownicą trzeba korygować tak jakby wspomaganie kierownicy było za duże, czy to jest normalne w tym ciągniku? Proszę  o jakies podpowiedzi w tym temacie. Pozdrawiam.