Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Profil użytkownika: motokogut

user name
Imię i nazwisko:
Michał Biniszewski
Login:
motokogut
Kiedy dołączył do portalu:
06.03.2008 18:38
Liczba wpisów na forum:
46
pokaż wszystkie wpisy na forum tego użytkownika
Liczba komentarzy:
8
pokaż wszystkie komentarze tego użytkownika
Pomocne posty na forum:
2
Opublikowane bzdury na forum:
0
Wyświetleń profilu:
1695

Ostatnie posty użytkownika

Regeneracja baterii trakcyjnych 05.11.2017 11:46

A moze cos wiecej o tej metodzie z porhydrolem? Bo internet malo o tym mowi. Ciekawe czy plucze sie samym perhydrolem czy moze jakas mikstura i czy do tego ladowac przy tym plukaniu?

Regeneracja baterii trakcyjnych 22.10.2017 12:08

można to wykonać samemu, trzeba troche poczytać. Ale tak z grubsza to jest wiele sposobów. Z tych co sprawdziłem to najskuteczniejszy to ladowanie malym prądem bateri napelnionych woda destylkowaną (może być z chlodni jeśli ktos ma czystą w miare instalacje i gromadzi taka wode), ale to wszystko po wcześniejszym kilkukrotnym przeplukaniu każdej celi i potem kilka razy ladowanie bateri napelnionej woda destylowaną i delikatne rozladowanie, przeplukaniei nalanie kolejnej wody, ale to nie jest robota na pelnie sezonu tylko raczej na lato. No i nie wolno wylewać kwasu bo mozna go jeszcze wykożystać z powrotem odstaniu się go. Jest duzo tego w interneci jak to dokladnie robić lącznie z parametrami tyle że jak ktos ma baterie uszkodzoną czili na zwarciu, oberwaniu celi albo splynela a plyt całkowicie taka warstawa to juz koniec. Dlatego lepiej nie przeladowywać baterii a raz na np 8 lat odsiarczyc niż utracić tą warstwe która splywa przy zbyt wysokim poziomie naladowania. Ale to tylko moje obserwacje bo nie jestem chemikiem i nie wiem jak to dokladnie wyglada ale napewno takie odsiarczanie odda po pracy dokladnie tyle ile zostalo ze sprawnej części nieuszkodzonych plyt i napewno nie będzie to 100% ale jak bateria była w miare użytkowana to 70% jest realnym wynikiem. A dla leprzego efektu mozna zalać świeżym kwasem po calym procesie.

C-360 - wszystko o tych ciągnikach 13.08.2017 12:34

Że były przekoszone bo bracowały raz przy pełnym zazębieniu raz 70% raz 50% innym razem 15% i dlatego tak się stało. to jest to o czym pisałem zaczyna się od wygięcia wodziga a potem to już łańcuch zdarzeń. A poza tym te koła zębate są chartowane powierzchniowo i jak sie skończy ta wierzchnia warstwa to reszta jest mięka prawie jak gwoździe. A i taka ciekawostka że ta przesówka-suwak na którym zamontowane są wodziki czasem jest krótsza od orginalnej z czasów produkcji ursusa(zależy od producenta), a z praktyki wynika że głębiej się zaębiają  koła i dłuże to pracuje.

C-360 - wszystko o tych ciągnikach 15.07.2017 22:21

jeżeli ważysz więcej niż 80kg i używasz nogi do włącznia wałka to taka awaria czeka cię cyklicznie. Wystarczy że raz za mocno wciśniesz tą dźwignie i taka awaria wyskoczy w niedługim czasie. Poza tym jakość materiału wodzika jest ważna i kół zębatych.

Problem z głowicą Skierniewicką 14.07.2017 21:08

daj jakieś zdjęcia, bo nie wiem jak inni ale ja za bardzo nie wiem o co chodzi.

Ostatnie komentarze użytkownika

Pomoc przymrozkowa - wnioski do 27 września 04.09.2017 09:38
A moze by tak jeszcze raz komisje przeszly po sadach i oszacowaly straty?
Kombajn do jabłek z C-330M 18.12.2016 10:30
świetna sprawa, również bije brawo.
Nielegalny rynek środków ochrony roślin - debata 20.09.2015 10:32
Całą afere z nielegalnymi śor wywołały polskie hurtownie tego typu produktów i konfekcjonerzy, więc macie odpowiedź z góry komu zależy na likwidacju procederu obrotu środkami z zachodu. Niema przebacz jak lecisz w hu..a to masz za swoje. Może przestaną teraz dosypywać kredy i ceny opuszczą a jak nie to mamy wolny rynek i Legalne śor z zachodu.
B1_Yara_Kielce
B2_Msort
B3_TSW2018
2017_Soldrip
B4
B3
B7_King_Roat

OStatnio na forum