Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Profil użytkownika: marcinbobik

user name
Imię i nazwisko:
MARCIN MOLSKI
Login:
marcinbobik
Kiedy dołączył do portalu:
28.02.2007 15:42
Liczba wpisów na forum:
9
pokaż wszystkie wpisy na forum tego użytkownika
Liczba komentarzy:
12
pokaż wszystkie komentarze tego użytkownika
Pomocne posty na forum:
0
Opublikowane bzdury na forum:
0
Wyświetleń profilu:
708

Ostatnie posty użytkownika

Iseki Tg6490 30.12.2017 19:21

Witam dołączam się do pytania ja zamówiłem na 280 /70 ale jak będzie wyglądać to w realu to się dopiero przekonam. Biorę wersję tą  z automatem .Jeździłem takim i świetnie to działa. 

Przygotowanie opryskiwacza do zimy 29.10.2017 08:12

Witam czym zalewacie opryskiwacz na zime czy płyn do spryskiwaczy bedzie ok?

inpregnat do słupków 24.08.2017 07:29

Koksownia w Zabrzu jak chcesz mam numer tel do goscia od sprzedaży.

Świder wodny 14.05.2017 12:51

Każdy tokarz ci taką głowice dorobi może byc też ze stali.

Przymrozki 2017 06.05.2017 15:47

Preparaty siarkowe w etykiecie mają zapis nie stosowac przed przymrozkiem.

Ostatnie komentarze użytkownika

U jerzy45 -ego w sadzie 30.03.2018 09:33
Jerzy nie strasz bo się zesrasz. Z wszystkim zostałeś gdzieś w latach 90-tych.Na spotkaniach Cię nie widać w związku też nie jesteś tylko tu uprawiasz demagogie i siejesz ferment.
U jerzy45 -ego w sadzie 26.03.2018 12:48
Amen.
U jerzy45 -ego w sadzie 25.03.2018 08:14
Nie będe komentował bo to do niczego nie prowadzi. W tym Sandomierzu(35 lat temu) to było otatnie seminarium sadownicze w jakim brałeś udział i to widać.
U jerzy45 -ego w sadzie 23.03.2018 06:30
Tego się spodziewałem jak zwykle zero konkretów i czepianie się detali . Nick to nic mnie nie udało ci się urazić. Co do nazwisk kiedyś sprzedawałem ciągnik i przy wypisywaniu umowy przeczytałem nazwisko przyszłego właściciela Moczygęba i miałem ochotę od razu się z nim napić .
U jerzy45 -ego w sadzie 22.03.2018 06:56
Brawo i znowu sie wybiela i atakuje innych . Zajmij sie już lepiej polityką bo to twoja pasja widać ją na każdym kroku szkoda że na filmie się nie rozpędziłeś i czegoś nie palnąłeś. A 180 ton z 10 ha to wychodzi 18 z ha bardzo słaby wynik .Zaraz napiszesz że to nawet zaplanowałeś .Zamiast krytykować czyjś styl cięcia lepiej sie za nie wez a i skrzynki pozbieraj po sadzie bo zgniją do zbiorów i dziadowsko to wygląda. Zaraz napiszesz że one stoją tam celowo.A tak wogle to pozdrawiam i gratuluje odwagi .
2018_Yara_domyslny

Ostatnio na forum

instagram