Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
2018_Agrosiemx_Imidan

Profil użytkownika: kryspin0202

user name
Imię i nazwisko:
BOGUSŁAWA MIELNICZUK
Login:
kryspin0202
Kiedy dołączył do portalu:
24.05.2017 14:34
Liczba wpisów na forum:
31
pokaż wszystkie wpisy na forum tego użytkownika
Liczba komentarzy:
8
pokaż wszystkie komentarze tego użytkownika
Pomocne posty na forum:
0
Opublikowane bzdury na forum:
0
Wyświetleń profilu:
330

Ostatnie posty użytkownika

Cena maliny 2018 06.07.2018 07:59
szpeciell, 2018-07-05 06:41, napisał:

Sadownicy trzeba coś z tym zrobić bo zabierają nam nasza prace. Może jeszcze dadza im za darmo ludzi do zbioru tych malin. Jeśli dalej będą im tak pomagać to nas czeka bankructwo albo wyjazd za pracą do Niemiec. 

Czemu k..wa nie pomogą polskim rolnikom tylko my musimy kupować sadzonki po 3 zł i oni dostaną 70 000 za darmo i do tego jeszcze sprzęt do uprawy.. przecież to jest chore. 

https://kresy.pl/wydarzenia/gospodarka/polskie-msz-placi-na-rozwoj-ukrainskiego-sadownictwa-konkurencji-dla-polskich-rolnikow/

Cena porzeczki czarnej 2018 03.07.2018 08:31
polk5, 2018-07-03 07:42, napisał:

Tak tak protest. Mali i średni plantatorzy będą protestować a gdy coś się zmieni to zawsze śmietankę spiją duźi. Firmy nie chcą rozmawiać z małym plantatorem i nawet w d...pe go nie mają. Obszarnicy rwia na potęgę i sam nie wiem jak im się to opłaci. W mojej okolicy prawie wszyscy mali nawet w pole nie wyszli. 

czy ty widzisz polk5 , ktory jest moj wpis ? wiec dlaczego mnie obrazasz ? moje sa ostatnie 2 zdania z zapytaniem, wczesniej zacytowałem inna osobe, zobacz godzine postu-czytania ze zrozumieniem ucza na pierwszym etapie kl.1-3 , byc moze ty przebrnoles przez ten etap ale nic ci nie pozostalo

Cena porzeczki czarnej 2018 02.07.2018 08:36
erinbrokovich, 2018-07-02 08:14, napisał:
polk5, 2018-07-02 05:58, napisał:

Masz trochę w tym racji. A ja myślę że to większą polityka i globalizacja.  Zachodnia żydokomuna nie dała rady do tej pory powalić na kolana PISu to chcą zniechęcić teraz rolników do tej partii w następnych wyborach. Małymi kroczkami do przodu. Rozbiór Polski trwa. Skoro w innych krajach unii ceny są normalne a nawet na Ukrainie w przeliczeniu czarna jest po 1.2 zł to jak na to inaczej patrzeć?

Ty zajebana pisowska świnio nie masz gdzie agitować? . Pisiorstwo to najgorszy rząd dla sadownikow ,w ogóle dla rolnictwa jaki istniał od czasów króla Ćwieczka. Dodatkowo jak nikt inny wspiera ukrów i walczy z największym rynkiem zbytu jakim jest dla nas Rosja.Jest bardzo prosta rzecz,którą może każdy rząd zrobić . Uwolnić produkcję i sprzedaż produktów przetworzonych tj. soków z jabłek,porzeczek,malin,olejów rzepakowych itp, przez rolników indywidualnych. Dlaczego Pycha i Szmal (PiS) tego nie robi?. Wracając do tematu ,moje Tisele , Rubeny,Benhopy, Triton i Tiben wiszą nie naruszone i przy cenie wczorajszej 35 gr kisten i 45gr skrzynka zostaną na polu.  

Zastanawia, dlaczego niektore zakłady zaprzestały przyjmowania porzeczki ? czy maja tak duzo towaru, ze nie daja rady przetworzyc czy jest to inny powod.Przeciez sezon dopiero kilka dn, wiec zapasy chyba sie nie namnozyły ?

Cena porzeczki czarnej 2018 14.06.2018 17:35
fruti, 2018-06-14 10:48, napisał:

Popieram protest !! nareszczie związek zajął słuszne stanowisko!!

 Mam pytanie do tych, ktorzy majaTisela-wiec kiedy rozpoczynacie zbior tej odmiany ? Pragne dodac , ze u mnie jest juz praktycznie do zbioru, gdyz poszedłem po najmniejszej linii i wiele nie inwestowałem w nawozy ani srodki dlatego szybciej dojrzal.Napiszcie jak tam u wassmile

Porzeczka 2018 29.05.2018 10:13
Fragii, 2018-05-29 08:48, napisał:

Nie wiem jak Tisel bo u mnie jak co roku ładny, ale Gofert to strata czasu i zdrowia na tą odmianę. Widziałem ją i to taki sam syf jak Ores. A co do czerwonej, mam Rovadę i co roku obsypuje się jak szalona, a w lipcu i tak jest 20 t z ha więc nie ma co się martwić, nie wiem jak inne odmiany czerwonej. Bardziej martwią mnie prognozy cenowe. Ale faktem też jest że bardzo dużo odmian mocno obleciała mimo iż pogoda była sprzyjająca tzn. nie było przymrozków i to nie tylko jeśli chodzi o porzeczkę. 

wiec jaki jest sens dawac ,,godziwa cene" dla ciebie to i po 20 gr sie opłaci przy tonazu 20 t.smile

Ostatnie komentarze użytkownika

UOKiK: Nie było zmowy zakładów przetwórczych ! 12.10.2017 10:08
Ja troche z,,innej beczki "czy ktos cos wie albo i juz dostal jakas kase za przymrozki wiosenne ? bo rozne chodza słuchy na ten temat, ale moze ktos cos slyszal u zródła ?
Pomoc przymrozkowa - wnioski do 27 września 17.09.2017 19:47
Nie wiem czy potrzbny ci jest podpis wojewody.Ja szkody z danej plantacji miałem 80%, po wyliczeniach wyszło mi 29 % i jesli szkody masz do 30% to skladasz ten wniosek w Agencji, jesli wyzszy to wtedy potrzebujesz podpisu wojewody ---jestem na biezaco bo 14 złozylem wniosek
Pomoc przymrozkowa - wnioski do 27 września 04.09.2017 08:34
A dlaczego ta moja zapomoga ma wyniesc 50% a nie 100% ? czy jestem plantatorem gorszego gatunku, czy jesli u mnie nie przyjmowali w tym czasie JESZCZE ubezpieczen to ja musze poniesc straty
Pomoc przymrozkowa - wnioski do 27 września 04.09.2017 08:08
Albo ja czegos nie rozumie albo mam racje ,skoro ci co ubezpieczyli dostana 100 % odszkodowania od panstwa +odszkodowanie od ubezpieczyciela i beda mieli np.150 %, natomiast ja dostane 50% bo nie ubezpieczyłem to rozumie , ze moim koszem inni zyskaja wlasnie te 50% (teraz posypia sie gromy na moja głowe ) a czy nie powinno byc odwrotnie ? - wszyscy po 100% a ci co ubezpieczyli jeszcze dodatkowe kwoty- dla mnie takie argumentowanie o obnizeniu % jest absurdem
Pomoc przymrozkowa - wnioski do 27 września 03.09.2017 20:24
Pytanie mozna tez zadac w druga strone ;dlaczego maja mi obnizyc o 50% za brak ubezpieczenia, skoro zakłady w tym czasie jeszcze nie przyjmowaly ubezpieczen ? -ktos tu popelnił gafe tak argumentujac
2018_Yara_domyslny

Ostatnio na forum

instagram