Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
2019_A_Plukobag
2019_BASF_Bellis

Profil użytkownika: dario12345

user name
Imię i nazwisko:
michal trax
Login:
dario12345
Kiedy dołączył do portalu:
25.04.2019 08:55
Liczba wpisów na forum:
25
pokaż wszystkie wpisy na forum tego użytkownika
Liczba komentarzy:
3
pokaż wszystkie komentarze tego użytkownika
Pomocne posty na forum:
0
Opublikowane bzdury na forum:
0
Wyświetleń profilu:
1365

Ostatnie posty użytkownika

Dotacja pozarolnicza działalność gospodarcza 19.08.2019 17:23

jak byscie mieli jakis ciekawy biznes chetnie wezme kase i sie dołoze info priv.

Dotacja pozarolnicza działalność gospodarcza 18.08.2019 11:56

5 lat trzeba utrzymac firme a pracownika 2 lata

Dotacja pozarolnicza działalność gospodarcza 16.08.2019 06:24

Witam 

jak w temacie  czy bierzecie pieniadze na pozarolnicza dzialalnosc gospodarcza a teraz jest niemalo bo 250 tys i czy macie jakies pomysly na pozarolniczy biznes..?

Cena wiśni 2019 22.07.2019 17:21
Aga100, 2019-07-22 16:45, napisał:
dario12345, 2019-07-21 21:47, napisał:

aga 100. ja to mysle ze skonczylas 8 klas  a kariere skonczylas na pierwszym polroczu OHP.

Do szkoły chodziliśmy tej samej ale nie pamiętasz? 

doskonale pamietam nawet do klasy...tylko tobie 2 razy spadachron nie otworzyl sie w 6 klasie

Cena wiśni 2019 21.07.2019 21:47

aga 100. ja to mysle ze skonczylas 8 klas  a kariere skonczylas na pierwszym polroczu OHP.

Ostatnie komentarze użytkownika

Przetwórnie nie kupią wiśni powyżej 2,50 zł/kg ? 11.07.2019 19:55
w 2017r placili za wisnie 5.5pln i im sie oplacalo....hipokryci...zadnej łaski mi nie robią bo tyle co mam łutówki spokojnie na gielde wywioze
MRiRW: Będą ceny referencyjne dla owoców ! 04.07.2019 08:36
to od tego jest panstwo ze nadprodukcje utylizuje..tak jak jest w normalnym kraju ucywilizowanym
Przymrozek - 5/6.05 2019 r. [temperatury powietrza] 09.05.2019 10:17
jak przyjada teczowe peadały ze srilanki to chociasz bedzie miał kto ci w polu robic..bo jak od lipca doloza kolejne 500+ to nawet żona sie na ciebie wypnie!
2019_Yara_po_kwitnieniu

Ostatnio na forum

instagram