Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
2019_Imidian
2019_BASF_Sercadis

Profil użytkownika: Pawlik34

user name
Imię i nazwisko:
Paweł Pawlik
Login:
Pawlik34
Kiedy dołączył do portalu:
24.10.2018 10:51
Liczba wpisów na forum:
73
pokaż wszystkie wpisy na forum tego użytkownika
Liczba komentarzy:
0
pokaż wszystkie komentarze tego użytkownika
Pomocne posty na forum:
0
Opublikowane bzdury na forum:
0
Wyświetleń profilu:
1572

Ostatnie posty użytkownika

Parch jabłoni 2019 05.05.2019 09:57

Prawie kazdy ochronę sadu przed parchem ma w malym palcu wiec po co rozpisywać się. W kwitnienie jest najwieksze zagrożenie a na dodatek przy deszczowej pogodzie. W kwitnienie lepiej dać o zabieg za dużo niż za mało.

Cena jabłek przemysłowych 2018 07.01.2019 14:32
KORTEZO, 2019-01-04 16:22, napisał:

.... ja tam wam dam jabłka przemysłowe, przerywke wszytko na ziemie i proponuje, aby z przerywką każdy tak zrobił na glebe i po sprawie...W naszej okolicy co dziennie tylko jeszcze piły chodzą tylko u mnie jest już drewna na 10 zim, a sadu na tym polu juz nie bedzie...

Obyś nie przeliczył się i zamiast jabłek ty nie poległ na glebie ! Ja zakupilem hektar pola ornego pod nasadzenie jabłoni. Juz rok temu myslalem o kupnie ziemi ale ceny były zbyt wygórowane a w tym roku kupilem duzo taniej. Na wiosnę sadzonka tez bedzie tańsza jak rok temu. Wy karczujcie a ja będę sadzić.

Cena jabłek przemysłowych 2018 13.12.2018 10:56

Na banki zywnosci wiedza jak to sie robi ! W rzeczywistosci nie da się rozdać jablek trzy razy ale na papierze da radę.

ESKIMOS I BANKI ŻYWNOŚCI jest rajem dla złodzieja. 

Cena jabłek przemysłowych 2018 11.12.2018 11:06
Martin005, 2018-12-11 08:22, napisał:

Po mrozach zawsze cena idzie do góry. Zawsze

Jablko nie zawsze bedzie płacić.

NIE ZAWSZE.

Cena jabłek przemysłowych 2018 09.12.2018 16:42

Jak nie wiadomo czyja wina to napewno musi być wina Tuska!

Ostatnie komentarze użytkownika

2019_Yara_po_kwitnieniu

Ostatnio na forum

instagram