Przyłącze się do tego pytania czy warto z nimi handlować? Jak sortują i czy są wypłacalni.
Przyłącze się do tego pytania czy warto z nimi handlować? Jak sortują i czy są wypłacalni.
Koledzy a może namiry na dobrego studniaża i w miare niedrogiego mazowieckie.
Koledziy a jaka jest teraz cena za studnie głębinową czyli za metr i za jaką średnicę.
Kolego podejżewam że zawiesił się któryś z czuników bodajże są trzy spżęgło rewes i wom . To co ci cyka pod maską to pompka paliwowa.Jeśli było by mało prądu to rozrucznik by odezwał się raczej bendyks bo rozumiem że to trykanie jest po przekręceniu kluczyka na raz nie odpalenie bo jeśli tryka przy odpalaniu i słychać ewidentnie rozrusznik to jest za mały prąd i weż inny akumulator i go podłącz. Co do czujników trzeba koleino dostawać się do nich i ich mostkować. Napisz co było przyczyną.
Kolego a nie robiłeś coś z hamulcami bo ja w swoim mistralu jak jest zimny to przy cofaniu blokują go hamulce i czym szybciej do tyłu tym mocniej blokują koła.
Kolego a może zawur EGR się zawiesił i nie domyka się komputer szczytuje zły skład spalin i daje mu więcej paliwa. Zobacz ile teraz pali czy więcej.
Koledzy z tego co się orientuje na obecną chwile to musimy odprowadzić podatek vat od całści 5 % . A liczymy tak np. cała suma 1.6zł. to cena brutto odiąć 5% vatu i mamy netto.
Kolego KONDEK123 możesz mi napisać jaki to termostat do klimy gdzie kupić i jak zamątować go.
Kolego ale to wzocnienie u mnie jest poprostu śmieszne bo mocowanie z tyłu ciągnika jest przymocowane do płaskownia który jest od koła do koła w literę u i jest to giętkie a dobre wzmocnienie mają goplery i takie powiny mieć wzmocnienie.
Kolego co do tuza na przód ciągnika do mistrala to bym się zastanowił do czego będzie ci potrzebny bo przednie mocowania most nie są smarowane to jak mu nałożymy ciężaru będzie się mocniej wydzierał. Ja mam przy większym MC 70 i służy jak na razie do odśnieżania. Maszyny na przód ciągnika są o wiele droższe i tak u nas w okolicy jest sporo tych tuzów ale wogóle nie używane. Ja mam tuza z pol agro i wygląd pozytywny ale wzmocnienie które jest pod ciągnikiem wymyśliła osoba która nie miała wogóle pojęcia co robi ponieważ zmnielsz prześwit pod całym ciągnikiem conajmniej o połowe i tak naprawdę wiele nie daje.
Koledzy mam dwie książki do tego ciągnika w starszej jest olej GL 4 a w drugiej GL 5. Więc dzisiaj wymieniłem na GL 4 UTTO lotosa. Przejechałem się troszke pochamowałem i jest narazie w pożądku cicho. A tak na marginesie to oleju wchodzi prawie 5 litrów a nie 3,5. Dodatkowo dzwoniłem do serwisu Romanowskiego i na początku mówił że olej taki sam jak w skrzyni a potem sprawdzał i powiedział konkretny olej niepamientam nazwy a jak spytałem się o specyfikacje to nie umiał mi odpowiedzieć twierdziąc że to jast taki olej i koniec.
Kolego warto bo z mniejszych ciągników to myślę że jest to jeden z lepszych .
W książce która jest z ciągnikiem pisze o oleju GL5 a także serwis twierdzi że musi być gęstrzy niż w skrzyni biegów. A skąd masz kolego te informacje o oleju.
Kolego olej w przednim moście wymieniał serwis. Dzwoniłem do nich i powiedzieli że nalali dobry olej. Jest bardziej gęsty niż w skrzyni biegów.
W Mccormicku 70 są hamulce z przodu tylko w wersji TOP a w E-Line niema.
To jest f70
Prosze o pomoc co może być a mianowicie przy mocnym hamowaniu w przednim moście słychać buczenie hamulców. Proszę o sugestie co możę być przyczyną zły olej i posklejały się tarcze a może złużycie się tarcz ale ciągnik ma dopiero 600 godzin.
1 |
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl