Chodzi mi o opinię na temat perkinsa 4 cylindry czy też jest tak trwały jak 3 cylindry. I czy skrzynia z trzema pół biegami pod obciążeniem jest wart uwagi.a trwałość jest tak sama co z zwykłej skrzyni
Chodzi mi o opinię na temat perkinsa 4 cylindry czy też jest tak trwały jak 3 cylindry. I czy skrzynia z trzema pół biegami pod obciążeniem jest wart uwagi.a trwałość jest tak sama co z zwykłej skrzyni
Odświerze temat. Możecie napisać więcej opinii na temat tych opryskiwaczy kolumnowych Kam Rol z Szydłowca ? jakieś plusy, minusy ? Mało jest opinii.
Myślałem sam nad Kubota ładny ciągnik duży silnik ale u mnie niestety odpadł że wzlegu na wysokość i słaby serwis. Mam dużo działek w górze gdzie ryzyko wypadku jest duże i tma Kubota by nie dała rady i musiałem kupić coś z nisko położym środkiem ciężkości. Znajomy ma Kubote od 4 lat ten model odpownik ale rolniczy i rok temu Jeszce bardzo chwalił ten ciągnik pewnie dzis jest tka samo. Na włoskich forach bardzo chwala w kubocie bi speed
Czyli silniki mają te same a który według Ciebie jest lepiej zrobiony? Nie miałem okazji siedzieć w Nh F a podobno jest trochę szersza kabina niż w N. Wydaje mi się że Jd ma większy prześwit niż Nh.
W obu nie siedziałem jd od razu dorzuciłem że względu na cenę i słabe wyposażenie w podstawie a to ten sam silnik co nh. Nie myślisz nad deutz fahr 5080df/ds ma bardzo żwawy silnik bardzo cicha kabina. Silnik większy moment obrotowy ma niż nh i jd. Wersja f nh ma super sterr nie każdy to chce. I nh i jd maja trochę biegów w stanard w df jest 30+15
Powiem Ci szczerze że nie myślałem o Df. Ja siedziałem w Nh N i miejsca nie ma za wiele. Myślę o Jd bo w Nh ta oś tak średnio mi się widzi choć u nas mają tą oś i nic się z nią nie dzieję tak samo jak i z ciągnikiem.
A jaki prześwit ma Df?
Tak te modele nh t4030-4050 były super ale na te nowe już podobno bardziej narzekają. Nh chwali się że ma bardzo cicha kabinę alr deutz ma takie sam poziom hałasu nie od dwuch a od 7 lat gdzies. Mocno myślałem nad nh jednak kosztował by mnie 20 tys więcej a miał by 15 biegów mniej do przodu bez fotela pneum na. A df mam wszystko co chciałem ja mam na kołach 280 r20 przód i 380 r28 tył. Fajna sprawa over speed jedziesz 40 a obroty nie jka u innych 2200 tylko 1780 a to podnosi komfort i mniej pali. Ciągnik jest mega dynamiczny i ma duży moment. Za nh przemówia też Blue cab i 4 kat ale słyszałem o przypadku że woda leje się od środka przy myciu przedniej szyby
Ja mam wersję f dużo ludzi co miało n lub Jeszce gorzej v narzeka że jednak ciganik jest nie stabilny itp a tam jeden rząd więcej nie zrobi różnicy aż takiej bo w Polsce jednak deficytu jabłek nie ma. Mam rozsstawy od 3,5 do 3,3 i df miewcisie super ale sady wszystko do 7 lat i długość gałęzi bardzo mała i zapas jest dość duży na ciągnik a moja f jest rozstawiona na 159 cm
Mateusz29, 2019-12-12 16:57, napisał:
Tak te modele nh t4030-4050 były super ale na te nowe już podobno bardziej narzekają. Nh chwali się że ma bardzo cicha kabinę alr deutz ma takie sam poziom hałasu nie od dwuch a od 7 lat gdzies. Mocno myślałem nad nh jednak kosztował by mnie 20 tys więcej a miał by 15 biegów mniej do przodu bez fotela pneum na. A df mam wszystko co chciałem ja mam na kołach 280 r20 przód i 380 r28 tył. Fajna sprawa over speed jedziesz 40 a obroty nie jka u innych 2200 tylko 1780 a to podnosi komfort i mniej pali. Ciągnik jest mega dynamiczny i ma duży moment. Za nh przemówia też Blue cab i 4 kat ale słyszałem o przypadku że woda leje się od środka przy myciu przedniej szyby
I pod obciążeniem z przyczepą zdycha bo 40 i małe obroty.
Sam go rozstawiłeś na 159cm czy tyle miał? Mogłbyś podrzucić jakieś foto z przodu i tyłu tego DF? Ja chcę w Nh 420/70 R30 i 320 albo 280/70R20 zastanawiam się czy te 320 nie będą zbyt szerokie do takiego ciągnika.
Zrobię foto to wstawię. Nh fajnie wygląda na 420 tył widziałem właśnie tego co co mnie do środka nie chcieli wpuścić. Ja ciągam 4 skrzynie tylko. Mam go dwa miesiące. Taki był na 159
Hornet12, 2019-12-12 18:44, napisał:
Nie będą ją mam w Lanidini Mistral 55.
360/70/24R
Z przodu takie masz? Mi chodziło o przód ciągnika z tymi 320.
Jak zrobisz to wstaw to foto i jeszcze jakbyś mógł to zmierz ile ma z tyłu i z przodu miedzy oponami. A nie wiesz jaką może mieć szerokość ten Nh z takimi oponami? U mnie mają Nh N z 420 z tyłu to wygląda byczo.
Jd ma dpf i 15tys droższy og nh, wersja n na oponach 420 fajnie wyglada ale ma minimum 148cm to trochę sporo
Teraz nh i jd mają nizsze tunele w srodku to lepiej wsiadac, w jd wiecej miejsca ale kabina szeroka jak masz sady co 3m rzadki to moze byc ciasno i na jd 195tys brutto za gołego
A nie doczytalem jesli chcesz wersje f albo gf to bierz smialo 420R28 bo w nh doplaty jest tylko ok 2.5tys zl a w jd chyba wiecej ale nie pamietam
Domelek, 2019-12-12 19:13, napisał:
Hornet12, 2019-12-12 18:44, napisał:
Nie będą ją mam w Lanidini Mistral 55.
360/70/24R
Z przodu takie masz? Mi chodziło o przód ciągnika z tymi 320.
Jak zrobisz to wstaw to foto i jeszcze jakbyś mógł to zmierz ile ma z tyłu i z przodu miedzy oponami. A nie wiesz jaką może mieć szerokość ten Nh z takimi oponami? U mnie mają Nh N z 420 z tyłu to wygląda byczo.
Z przodu też mam szerokie.
Ogólnie z przodu czym szersze tym lepsze bo w piachu czy oranym polu się nie zapada głęboko i można szybciej jechać+ łatwiej skręcać w piachu.
W drugim ciągniku mam wąskie opony z przodu to jeździć nim po piachu to jest jakaś masakra przód ściąga/jedzie gdzie chce.
Bardziej skłaniam się ku NH T4F bo mam blisko serwis. Opony jakie chcę to 420R30 tył i 320R20 przód,myślę że przy takich kołach trochę poprawi się prześwit.Zależy mi żeby nie miał więcej jak 175cm przy tych oponach. W co najlepiej go doposażyć? tylko tak żeby bardzo nie pchać tej elektroniki. Ciągnik bedzię też używany do prac polowych typu orka,więc myślę że przy takich oponach uciąg będzie dobry do tego będą obciążniki na tylne koła. Nie mam nigdzie możliwości zobaczyć jak F wygląda na takich oponach,najbardziej chodzi mi o przód. Macie doświadczenia z tą osią supersteer?
Z tym to masz rację,czym szersze tym lepiej. Możecie coś podpowiedzieć w co go doposażyć, jak macie wyposażone swoje ciągniki?
Ja df serwisu dilera mam blisko mieszkam 15 km od zagłębia Sadowniczego i tam bardzo dużo osób ma SDF. A macie jakieś opinie o df ja nie mogę powiedzieć dużo bo mój ma dopiero 39 godzin. Jedna usterka. Nh na kołach r28 420 tył N wygląda fajnie ale jest dość wysoki jego szerokość to jakieś 156 super ster ma wadę w gorzystym terenie jak się skręcaa os się przesuwa skręca i koło zbliża się do osi ciągnika przez co ciągnik staje się wywtrotny nie wiem czy dobrze wytlumaczylem
Ja mam klime fotel pneumatyczny koła rzod 280 20 tył 380 r28 obciążniki przód komplet 8x45 albo 40 kg nie pamiętam dokładnie Haki cbm
Nie myslales kupić tego rexa 2017 nówka z sektorem w promo silnik bez turba 4,4 75 km swoją drogą ciekawe czemu się nie sprzedał
Witam. Czy któryś z kolegów posiada ten numer Jagodnika??? bo nigdzie niemoge znaleść do kupienia na necie. Chętnie bym odkupił albo poprosił o zeskanowanie parunastu stron.
Witam, dołaczę sie bo tez jestem na etapie planowania chłodni zwykłej + pakowni
Ja zdecydowałem się na pustak + pianka, teraz zastanawiam sie na dachem
z czego dach najlepiej ?
wystarczy jak dam płytę poliuretan 12 ? na całosci a w chłodni prysnę na to jeszcze z 5 cm pianki ? czy lepiej zrobić podwójny dach ? jeśli tak to z czego 2 płyty czy blacha i płyta ?
1 |
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl