Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
2019_A_nextpro
2019_BASF_Sercadis

Profil użytkownika: piter21

user name
Imię i nazwisko:
Piotr Kowalski
Login:
piter21
Kiedy dołączył do portalu:
11.01.2012 09:43
Liczba wpisów na forum:
71
pokaż wszystkie wpisy na forum tego użytkownika
Liczba komentarzy:
0
pokaż wszystkie komentarze tego użytkownika
Pomocne posty na forum:
0
Opublikowane bzdury na forum:
0
Wyświetleń profilu:
1599

Ostatnie posty użytkownika

zwalczania chwastów w porzeczce 26.11.2017 20:32

Wlasnie bylem na platacji i wszytkie paczki juz zamkniete takze chyba juz mozna zaczynac. Tez nigdy nie spieszylem sie z tym opryskiem i w tamtym roku pryskalem dopiero jakos 20 grudnia lecz pozniej pogoda nie pozwolila dokonczyc i troszke na wiosne zostalo a z wiosennym opryskiem moze byc ciezko bo porzeczka wczesnie rusza a mokro na polu i wlasnie mysle ze od przyszlego tygodnia zaczynam bo boje sie zeby pogoda sie nie popsula

zwalczania chwastów w porzeczce 25.11.2017 19:58

Witam i jak zaczynacie juz pryskac chwasty w porzeczkach czy jeszcze czekacie? Oczywiscie pytanie do tych co pryskają z dyszą skierowaną w karpy porzeczki bo wiadomo ze z dyszami pod oslona mozna caly rok

Cena porzeczki czarnej 2017 27.06.2017 20:16

A skad ten skup jest?? Jesli piszemy ceny to niech kazdy dopisze co to za rejon 

Aronia - dziwne objawy 04.06.2017 23:03

Witam. Czy ktos moze powiedziec co sie dzieje z krzakami aroni. Na mlodych przyrostach liscie robia sie zoltawe i krzak coraz gorzej rosnie. Plantacja dwuletnia i w tym roku pryskane bylo raz od robaka i dwa razy odzywkami. Poparzenia od herbicdow raczej nie wchodza w gre bo pryskane bylo tylko wczsna wiosna doblegowym. Planuje zrobic analize w tych miejscach ale dopiero w przyszym tygodniu i moze ktos wczesniej sie z tym spotkal i cos podpowie. Czy brak jakiegos skladnika, potasu? 

Przędziorek w porzeczce 2017 06.04.2017 19:05

A pryskal ktoś może olejem parafinowy? ? Jakie efekty??

Ostatnie komentarze użytkownika

2019_Yara_po_kwitnieniu

Ostatnio na forum

instagram