W końcu spotkaliśmy się wszyscy razem, wszystkie branże. Nie widzimy egoizmu gatunku czy uprawy, chcemy wspólnie wypracować coś dla dobra i konsumenta. Musimy sprawić, że będziemy krajem, który spożywa dużo owoców i warzyw. Jako duży producent zachęcamy wszystkich do współpracy.
Owoców spożywamy bardzo mało, jabłek 15 / ka na głowe przy produkcji 100 kg jabłek na głowe to niewiele
mówi Tomasz Lipa
Praca, którą już wykonaliśmy jest bardzo istotna dla branży, dlatego zachęcam wszystkich kolegów, żeby współpracowali i zachęcali by przyłączyć się do inicjatywy, która ma na celu wzrost spożycia owoców i warzyw, w konsekwencji poprawienie jakości i zdrowia naszych obywateli
mówi Tomasz Lipa - Przewodniczący Zarządu Tow. Rozwoju Sadów Karłowych.
Warzywa i owoce powinny stanowić połowę tego co jemy. To miernik zmian na naszych talerzach. Nasza sektorowa komunikacja ma zmienić percepcję: warzywa owoce w dużych ilościach to jedzenie dla nielicznych, np. wegan, na: warzywa i owoce to jedzenie dla wszystkich, jedzenie dobre dla każdego człowieka. O efektywności zadecyduje perswazyjność i synergia. Obie zaprojektowaliśmy w gronie liderów kilkunastu branżowych organizacji.
Więcej na http://polowasukcesu.pl
Format odchodzi do lamusa i pandemia tylko przyspiesza ten proces. To dobrze czy źle dla sadownika ?@Karolina_Zal @michalkoles @dziwulski_m @BGroele @M_Maliszewski @Piechocinski https://t.co/rhMYBUUOGd
— sadownictwo (@sadowniczy) October 16, 2020
Projekt „Połowa Sukcesu – promocja spożycia owoców i warzyw oraz ich przetworów” realizowany jest przez agencję strategiczną INSPIRE smarter branding dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Najnowsze komentarze