To możliwe! Cena jabłek klubowych Pink Lady w hiszpańskiej sieci SuperCor jest na to wystarczającym dowodem
– informuje Związek Sadowników RP.
Dzięki odpowiedniemu marketingowi ta odmiana osiąga kolejne sukcesy zarówno pod względem spożycia, jak i ceny.
Według danych ponad 70 mln osób w Europie spożywało jabłka Pink Lady w ciągu 2024 roku, a sprzedaż rok do roku wzrosła o 4%.
Główne rynki sprzedaży obejmują:
- Niemcy (24% europejskich wolumenów Pink Lady)
- Wielką Brytanię (18%)
- Francję (16%)
- Włochy (8%)
Wzrost sprzedaży: +13% w Niemczech, +16% we Włoszech od początku sezonu.
Po 20 latach obecności na rynku Pink Lady to coś więcej niż tylko jabłka! To marka, która pobudza zmysły , emocje i uosabia pozytywną energię płynącą z jedzenia jabłek.
Przed naszymi producentami odmian klubowych długa droga , jednak przykład Pink Lady dobitnie pokazuje, że można osiągnąć ogromny sukces. Trzeba tylko chcieć i dążyć do celu , wykorzystując odpowiednie narzędzia komunikacji.
- źródło/foto: FB - Związek Sadowników RP
Najnowsze komentarze