Na ostatniej sesji radni przegłosowali uchwałę otwierającą drzwi do stworzenia marki gminy Opole Lubelskie. Gotowa jest już strategia, logotyp i hasło promocyjne.
Autorką strategii jest Agnieszka Smreczyńska-Gąbka. – Opole Lubelskie w latach 2007-2014 dokonało ogromnego wysiłku. Praktycznie we wszystkich sferach funkcjonowania miasta i gminy poprawiono infrastrukturę. Zadaniem naszej strategii jest uporządkowanie skojarzeń związanych z Opolem Lubelskim – mówi Agnieszka Smreczyńska-Gąbka.
Tą cechą mają być sady owocowe oraz związany z nimi przemysł przetwórczy.
Nowe logo składa się z trzech elementów – charakterystycznego znacznika z map internetowych oraz wpisanego w niego owocu jabłka i hasła "Owocne inwestycje”. Owoc jest tutaj symbolem bogactwa i urodzaju. Podkreśla także sadownictwo i przetwórstwo, jako podstawę lokalnej gospodarki.
– W dalszej kolejności, do czerwca, chcemy przygotować system identyfikacji wizualnej Urzędu Miejskiego w oparciu o ten logotyp, wydać publikacje promocyjne, zaprojektować i wykonać nowe witacze przy drogach wjazdowych na teren gminy, wyprodukować dwa filmy reklamowe, teledysk muzyczny, który powstanie na terenie naszej gminy, i kupić gadżety promocyjne – wylicza Dariusz Wróbel, burmistrz Opola Lubelskiego.
źródło: dziennikwschodni.pl
Najnowsze komentarze