Dom mediowy Infinity Media zajmie się realizacją kampanii informacyjno-promocyjnej „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy” na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich. To efekt wygranego przetargu prowadzonego przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej – czytamy na wirtualnemedia.pl
Celem kampanii jest promocja europejskich jabłek na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz pośrednio w innych krajach arabskich i azjatyckich.
Hasłem kampanii jest „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy”, a sloganem wspierającym „Ugryź jabłka z Europy – poznaj jakość i smak!”.
Działania promocyjne będą skierowane do dwóch grup: konsumentów i klienta biznesowego.
- źródło: wirtualnemedia.pl / Czytaj całość >>>
Najnowsze komentarze