W dniu 17.04.2019 roku w siedzibie grupy Twój Owoc odbyło się spotkanie z okazji rozpoczęcia kampanii „Czas na polskie superowoce!”.
Zarządzając produkcją musi kreować popyt. My od kilku lat promujemy borówki z takim nastawieniem, że jako plantatorzy jesteśmy odpowiedzialni nie tylko za fakt produkcji owoców, ale również za edukacje konsumentów – pokazywać walory borówki i odpowiedzialnie wpływać na to jak ten rynek wygląda (…)
mówi Dominika Kozarzewska – Fundacja Promocji Polskiej Borówki
Od początku działalności stowarzyszenia zwracaliśmy uwagę, że bez promocji nie ma rozwoju naszej borówki. Działalności promocyjne na początku naszej pracy były takie jakie nasze możliwości - bardzo skromne, ale przyszedł czas zebrać siły razem (…)
powiedział - Ireneusz Komorowski – Stowarzyszenie Plantatorów Borówki Amerykańskiej
Kampania promocyjna ‘Czas na polskie SUPEROWOCE’ to jeden z nielicznych projektów na Świecie, a pewnie jedyny projekt w Europie gdzie organizacje branżowe oraz zrzeszeni w nich producenci wspólnie przystępują do projektu promującego owoce jagodowe. Proszę zwrócić uwagę przy jednym stole jest siedem organizacji, różne owoce, ale jeden cel (…)
dodał Piotr Baryła – Krajowe Stowarzyszenie Plantatorów Czarnych Porzeczek
Minikiwi to nowy gatunek sadowniczy, a nasze Stowarzyszenie powstało dwa lata temu. Podstawowym naszym cele jest zaistnienie na tym rynku, nie mówiąc już o zwiększeniu produkcji, chcemy z tym nowym owocem dotrzeć do świadomości konsumentów co wiemy dokładnie nie jest taką łatwą rzeczą (…)
mówi Piotr Latocha – Stowarzyszenie Plantatorów MiniKiwi
Ja jako przedstawiciel truskawek mam mniejszy problem z rozpoznawalnością owoców, ale wielu plantatorów popełnia błąd myśląc że jest to owoc który sam się sprzeda, sam się wypromuje, a jak Państwo wiecie w życiu nic samo się nie dzieje. Dlatego ta kampania, ta promocja aby wykreować nowe trendy, nowe przyzwyczajenia, nowe nawyki wśród konsumentów (…)
Powiedział Janusz Andziak – Stowarzyszenie Plantatorów Truskawek
Pewnie połowa obecnych nie wie co to jest za owoc, a większość z nas nie próbowała tego owocu. Jako stowarzyszenie jesteśmy na rynku bardzo krótko, ale w ostatnich latach nasze nasadzenia zwiększyły się i posiadamy już kilka tysięcy hektarów plantacji z owocami jagody kamczackiej. Jest nam na pewno bardzo ciężko, ponieważ większość nie zna walorów tego owocu, tej skarbnicy witamin… (…)
Andrzej Krupiński – Stowarzyszenie Plantatorów Jagody Kamczackiej
Oto pełne wypowiedzi przedstawicieli stowarzyszeń biorących udział w tym projekcie i reprezentujących poszczególne gatunki owoców:
0:11 - Dominika Kozarzewska – Fundacja Promocji Polskiej Borówki
1:07 Ireneusz Komorowski – Stowarzyszenie Plantatorów Borówki Amerykańskiej
3:32 Piotr Baryła – Krajowe Stowarzyszenie Plantatorów Czarnych Porzeczek
4:27 Piotr Latocha – Stowarzyszenie Plantatorów MiniKiwi
5:43 Janusz Andziak – Stowarzyszenie Plantatorów Truskawek
8:01 Andrzej Krupiński – Stowarzyszenie Plantatorów Jagody Kamczackiej
Najnowsze komentarze