27 października 2016 roku sieć sklepów Chata Polska rozpoczęła kampanię z Producentami produktów regionalnych.
W pierwszym etapie promujemy jabłka z naszych rodzimych sadów z Gospodarstwa Sadowniczego Marczak z Białężyna k/ Poznania. W kolejnych będą to: ziemniaki, buraki, wędliny, jaja i inne produkty wytwarzane w sąsiedztwie. Kampania obejmuje sklepy własne Chaty Polskiej.
Chcemy, aby każdy Klient kojarzył Chatę z lokalnością, z produktami, które są z naszego regionu. Wszystkie działania sklepów Chaty Polskiej realizowane są zgodnie z ogłoszoną dwa lata temu strategią Blisko. Lokalnie. Naturalnie.
Zapraszamy do obejrzenia pierwszego filmu z Gospodarstwa Sadowniczego Marczak z Białężyna k/ Poznania
- źródło: Chata Polska
Przypomnijmy:
Gruszki wzbogacają Jakość z Natury Carrefour >>>
Jabłka Grójeckie teraz także w Lidlu >>>
Najnowsze komentarze