użytkownik: Gość | logowanie
Strona główna » Forum Sadownicze Portalu - sadownictwo.com.pl » Pozostałe tematy sadownicze » Wszystko o rusztowaniach sadowniczych.  (3) 1 Głosów
Wszystko o rusztowaniach sadowniczych. [wiadomość #68154] sob, 31 grudzień 2011 19:38 Przejdź do następnej wiadomości
Sebsad jest aktualnie niedostępny Sebsad
Stały bywalec
Planuję na wiosne postawić rusztowania sadownicze.Jestem całkowicie zielony w tym temacie i nie mam na temat tych konstrukcji pojęcia.W okolicy nie ma nikt takich cudów i chciałbym tutaj popytać się na temat tych ,,budowli''. Embarassed

Drzewa będę formować wysoko, nie wyżej jak 3,2 m.Zamiast zwykłych słupów dam na pół rozcięte słupy elektroniczne długości 3,5 m.Zamierzam je wkopać na 90 cm i postawić co 12 m.Stanowisko u mnie jest dosyć wietrzne.Zamiast drutu urzyję 6 mm linki metalowej.Co o tym sądzicie?Prosze o pomoc Embarassed

PS.Wiem,że na forum jest wiele tematów na temat rusztowań sadowniczych ale nigdzie nie spotkałem się z wyczerpująca odpowiedzią na ten temat więc proszę o porady tutaj.

[Uaktualnione dnia: sob, 31 grudzień 2011 19:42]

Odp: Wszystko o rusztowaniach sadowniczych. [wiadomość #68157 (odpowiedź na #68154) ] sob, 31 grudzień 2011 22:31 Przejdź do poprzedniej wiadomościPrzejdź do następnej wiadomości
artemida jest aktualnie niedostępny artemida
Stały bywalec
Chłopie, jak Cię stać na sad to tym bardziej na wycieczkę do sadu gdzie są PROFESJONALNIE zrobione rusztowania a właściciele wiedzą o ich wadach i zaletach WSZYSTKO.
Odp: Wszystko o rusztowaniach sadowniczych. [wiadomość #68158 (odpowiedź na #68157) ] sob, 31 grudzień 2011 22:45 Przejdź do poprzedniej wiadomościPrzejdź do następnej wiadomości
Stały bywalec
Dla mnie znaleźć taki sad to bedzie problem.Na początku powiedz czy jeżeli postawię słupy co 12 m. i wkopie je na 90 cm to czy przy silniejszym wietrze nie powywala mi rządków.Od tego chcę zacząć.Potem pójdziemy dalej.

[Uaktualnione dnia: sob, 31 grudzień 2011 22:45]