Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
2017_Synthos
W2_2017_Info_karta

Profil użytkownika: pinoczet

user name
Imię i nazwisko:
pilot pirx
Login:
pinoczet
Kiedy dołączył do portalu:
22.04.2007 16:16
Liczba wpisów na forum:
33
pokaż wszystkie wpisy na forum tego użytkownika
Liczba komentarzy:
1
pokaż wszystkie komentarze tego użytkownika
Pomocne posty na forum:
0
Opublikowane bzdury na forum:
0
Wyświetleń profilu:
745

Ostatnie posty użytkownika

Zamgławiarka czy Podgrzewacz powietrza 18.02.2017 09:25

https://www.youtube.com/watch?v=KwFN7pYwJiU

 czy ktos ma moze inf.na temat takiego urzadzenia??

Jak umyć mocno zabrudzony opryskiwacz 17.02.2017 21:50

http://allegro.pl/kager-preparat-do-mycia-silnie-zanieczyszcz-pow-5l-i5728149946.html   ja uzywam tego. nie rozcienczany swietnie matuje lakier

Jak umyć mocno zabrudzony opryskiwacz 17.02.2017 20:28

sprobuj jakiegos koncetratu do mycia silnkow. np kager do silnych zabrudzen.

Modernizacja opryskiwacza - elektrozawory 15.02.2017 20:11

Zdjecia robione kartoflem...sorki. Ja elektrozawory podlaczylem bezposrednio pod rozdzielacz araga.smiga juz trzy lata

Mrozy styczeń 2017r. 11.01.2017 08:48

hahaha.... jak co wiosna: o Boze,wszystko zmarzlo,100% strat.    jesien: o Matko,gdzie ja to pomieszcze.....\

   tylko na broniszach,na bruku rodzi sie co rok do oporu

Ostatnie komentarze użytkownika

Sandomierz 2017 28.01.2017 22:10
za to wyklady ciekawsze....
B1_Yara
B4_Soldrip
Agro_Trus - sadzonki truskawek
Sękowski-Dereń
B3

OStatnio na forum