Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Profil użytkownika: dareks55

user name
Imię i nazwisko:
Darek up
Login:
dareks55
Kiedy dołączył do portalu:
01.04.2007 08:16
Liczba wpisów na forum:
165
pokaż wszystkie wpisy na forum tego użytkownika
Liczba komentarzy:
8
pokaż wszystkie komentarze tego użytkownika
Pomocne posty na forum:
0
Opublikowane bzdury na forum:
0
Wyświetleń profilu:
2391

Ostatnie posty użytkownika

Wybór opryskiwacza sadowniczego - tematy połączone 23.12.2017 18:43

Za dopłata jest żywica:700 euro.Zastanawiam się nad komputerem i beczka 2000l czy 1500l.Ziemie mam lekka wiec o koleinach nigdy nie było mowy.Komputer-rzecz niezbędna?

Wybór opryskiwacza sadowniczego - tematy połączone 20.12.2017 08:41

Zapytam jeszcze o rodzaj beczki:ZYWICZNA czy Polietylen???Wiem,ze zywice sie sklei w razie czego,a plastiku juz nie,ale czy jest sens doplacac do zywicy??

Regeneracja baterii trakcyjnych 09.12.2017 19:40

PYTAM:co Wy chcecie regenerowac jak bateria niewiem jakiej firmy by nie byla to jej okres zywotnosci wynosi 10 lat(przecietnie u sadownika),to co tu regenerowac jak ma 8 czy 9 lat??Wyjezdzic az nie bedzie trzymala i na zlom.

Wybór opryskiwacza sadowniczego - tematy połączone 06.12.2017 21:04

Porownywales go przy tym samym  ciagniku,ze chodzil WANNER lzej???Roznica jest w wentylatorach 10cm,na korzysc Wannera-tylko brak odwroconego ciagu...hmm,a moze nie ma sensu przeplacac i Dominiak??

Wybór opryskiwacza sadowniczego - tematy połączone 01.12.2017 21:09

Koledzy co lepsze w konfiguracji podobnej przy 2000l:WANNER czy LOCHMANN ????LOCHMANN z odwrotnym ciagiem,Wanner -nie.Oba z komputerami,albo bez komputera,tylko na 4-sekcji.Co lepsze??Ktory chodzi lzej-prosze o szczere opinie bo to juz nie maly wydatek gotowki,a zakup na kilka ladnych lat.

Ostatnie komentarze użytkownika

Landini Rex 4 - pierwsza jazda 31.12.2017 10:49
Przedni TUZ wzialem w Rex'ie tylko z tego wzgledu,ze planowalem zrobic sobie widlak na maszcie od wozka widlowego na chakach.I zrobilem,po niewielkich przerobkach.Do niczego innego narazie mi nie jest potrzebny.WOM to doplata cos ok. 10tys.zl i nie widze,zeby podlaczyc z przodu kosiarke,a z tylu opryskiwacz i tym razem robic....Chyba uwrocia by trzeba bylo miec wielkosci placu na Broniszach...Poza tym "nagarnianie pylow" do filtra powietrza przy przednim WOM'ie slabo widze..
70 mln euro pomocy dla sadowników 15.07.2017 06:38
Jak bedzie szlo tak jak teraz(a nie idzie praktycznie wogole-IDARED) to slaba ta dwojke widze...Teraz nie chca a na jesieni nie beda mieli Idareda bo go tyle co "kot naplakal"...
Pierwsza prognoza zbiorów jabłek i gruszek w 2017 roku 06.07.2017 19:28
Grubsze będą napewno ale gdzie kolego delikatess ta sama ilość??Sa sady,ze maja owoc ale 3/4 ma mało albo bardzo mało.Niewiem kto te brednie pisze tutaj o 3mln ton...W sadach przemysłowych pustki a co zostało "posciskane" przez grzyba.Nie ma i nie będzie i tyle.Cena trochę mogą wyciągnąć..
Tyczki bambusowe czy metalowe ? 01.02.2017 19:04
Tyczki z PCV????Wiekszego badziewia to juz nie widzialem,gna sie i z drzewka robie sie "luk",moze tanie ale napewno nie do sadu,no chyba,ze sa jakies super twarde...?
Maliszewski: Niestety nie poradziliśmy sobie z embargiem 01.12.2016 16:02
Wyrywasz 600szt.i sadzisz 2600szt. w to samo miejsce....Takie to wlasnie usuwanie.Drzewka tanie na targach w tym roku to ludziska sadza,gorsze-a co tam cos z tego bedzie przeciez...I tak wlasnie strzelamy sobie w kolano....Wszystkiego jest opor,wiec problem co robic z ziemia po wyrwaniu..??Borowka???:)Najblizsze 2-3 lata "pokaza" w ktora strone "pojdzie" sadownictwo w Polsce....
Yara_TSW2018
2017_Soldrip

Ostatnio na forum

instagram