Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
2017_Bellis_BASF

Profil użytkownika: Marcin8787

user name
Imię i nazwisko:
Marcin X
Login:
Marcin8787
Kiedy dołączył do portalu:
23.02.2010 18:42
Liczba wpisów na forum:
89
pokaż wszystkie wpisy na forum tego użytkownika
Liczba komentarzy:
59
pokaż wszystkie komentarze tego użytkownika
Pomocne posty na forum:
1
Opublikowane bzdury na forum:
0
Wyświetleń profilu:
1478

Ostatnie posty użytkownika

Plamy na szampionie 19.09.2017 22:08
magikp1, 2017-09-19 20:21, napisał:

Jabłko poparzone opryskiem. Mam to samo, nie przejmuje się wcale tylko rwie w tym roku zjedza wszystko.

Tak na pewno bo jablko to najwazniejszy produkt. oddalem ciut zielensze na sortownie i juz po 15 proc odpadu robia wiec juz to widze jak takie nie odrzuca.

Elstar - wszystko o tej odmianie 27.08.2017 23:23

nie polecam , nawet ligol nie wpada tak w przemiennosc jak elstar. zarasta mocno wilkami, szybko sie przedojrzewa na drzewie i robi miekki. 

problem z podnośnikiem w C-330 29.07.2017 12:54

Moze zawór bezpieczenstwa puszcza, u nas tam taka srube przy rozdzielaczu odkrecilismy z boku  tam jest sprezyna z kulka i dołozylismy mała zelazna podkładke jedna i pomogło. ciezko tylko potem skrecic bo ta sprezyna mocna.

Gradobicia 2017 30.06.2017 22:24

W samym belsku taki grad? 

Owocówka Jabłkóweczka - pora zabiegu. 11.06.2017 21:27

Wystawiaja na tzw ,,pałe'' i tyle. jak jabłka maja iles tam mm wielkosci. Za 14 dni napisza ze lot rozciagniety w czasie i trzeba drugi raz pryskac bedzie. 

Ostatnie komentarze użytkownika

Ceny jabłek przemysłowych znów ruszyły w górę 07.09.2017 22:37
Co do 3mln ton to trsk z prof. Makoszem tyle prognozuje wiec tvp miedzy innymi z tad podaje te informacje.
Tanie jabłka przemysłowe 19.08.2017 08:20
Taka statystyka to potłuc o kant tyłka, to tak jak wisnia jak była po 5 zł a za rok np bedzie po 1 to przecietnie mi po 3 wyjdzie tak? tylko ze w tym roku nie miałem nawet kilograma to mi wyjdzie po tyle po ile bedzie w przyszłym roku.80 gr za przemysł to bardzo duzo ale w normalnym roku.
Tanie jabłka przemysłowe 17.08.2017 22:25
I co panie Artemida? Straszenie uchodzcami to głupota tak, Dzis w Barcelonie maja kolejny przykład, za tydzien dwa gdzie obstawiasz?Tak troche nie na temat ale ostatnio mielismy na ten temat pare postów ze pisiory strasza itd.
Dramatyczna sytuacja w sadownictwie – apel lubelskich sadowników ! 01.08.2017 21:26
Tzn miałem na mysli polskie niby portale główne.
Dramatyczna sytuacja w sadownictwie – apel lubelskich sadowników ! 01.08.2017 21:25
Cały plac Piłsudskiego spiewaja piosenki o powstaniu a na głównych portalach (nie polskich mało info o tym) wiadomo portale Niemieckie nie swietuja tego.
B1_Yara
B2_Msort
2017_Soldrip
B3
B7_King_Roat
B4

OStatnio na forum